Szkolenie – Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami
Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego organizuje cykl 9 szkoleń pn. „Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego”, które się odbędą pod hasłem „Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami”.
W związku z powyższym zapraszamy prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w wybranym mieście, w zależności od preferowanego terminu i miejsca. Wydarzenia odbędą się w następujących miastach Dolnego Śląska, w poniższych terminach:
Jelenia Góra – 29 września (poniedziałek),
Wałbrzych – 30 września (wtorek),
Oława – 1 października (środa),
Góra – 2 października (czwartek),
Wrocław – 3 października (piątek),
Zgorzelec – 6 października (poniedziałek),
Kłodzko – 7 października (wtorek),
Strzelin – 8 października (środa),
Milicz – 9 października (czwartek)
Agenda spotkań:
· 9.00 – 9.30 – rejestracja uczestników
· 9.30 – 11.00 – I część prelekcji
· 11.00 – 11.30 – przerwa
· 11.30 – 13.00 – II część prelekcji
· 13.00 – 13.30 – przerwa
· 13.30 – 14.15 – III część prelekcji
· 14.15 – 15.00 – dyskusja i zakończenie
Organizator nie zapewnia cateringu.
W załączeniu program oraz formularz zgłoszeniowy.
Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail.
O zakwalifikowaniu na Forum zdecyduje kolejność zgłoszeń.
Państwa zgłoszenia przyjmujemy do dnia 24 września 2014 r. 25 września 2014 r. otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania wraz z informacją o dokładnym adresie spotkania.